Automatiseret, elektronisk håndtering, administration og opbevaring af nøgler og værdigenstande i kabinetter, bokse, skabe, lockers

AUTOMATISEREDE NØGLE- OG OPBEVARINGSLØSNINGER I HØJESTE KVALITET

Om LoxTop

 

Om LoxTop Nordic

LoxTop Nordic er den danske distributør og forhandler i hele Norden af bl.a LoxTops IQ-serie; intelligente elektroniske nøglekabinetter, og opbevaringsbokse og skabe (lockers), samt elektroniske nøgleskabe der er bygget ind i værdi/pengeskabe for opnåelse af højere sikkerhed ved f.eks. brand eller tyveri.
 

Om LoxTop

LoxTop har en målsætning om at levere kvalitetsprodukter med en høj service på markedet for digital sikkerhed- og sikkerhedsudstyr. Det er løsninger indenfor f.eks. nøglehåndtering, nøgle-sporing, nøglesikkerhedssystemer, og forskellige RFID-baserede intelligente opbevaringssystemer. Vores effektive kvalitetssikring gør endvidere, at de høje forventninger som vores kunder lokalt har til vores produkter, fuldt ud bliver indfriet.

Alle LoxTops produkter indenfor nøglehåndtering, nøgle-tracking, nøglesikkerhedssystemer, og forskellige RFID-baserede intelligente opbevaringssystemer udvikles, produceres og samles indenfor EU og i USA.

Indenfor intelligente nøglesikkerhedssystemer, tilbydes i Danmark LoxTops IQ-serie, som er elektroniske nøglekabinetter, opbevaringskabinetter/rum, og nøgleskabe der, for ekstra høj sikkerhed, er bygget ind i værdi/pengeskabe.
 

Produktion

LoxTop har produceret nøgleskabe og sikkerhedsprodukter i 25 år, og produktionen af nøgle- og opbevaringssystemer foregår både i EU og i USA.

Der anvendes RFID teknologi, og der benyttes altid de nyeste mikroelektroniske komponenter, udstyr og udviklingsmetoder, så vi kan leve op til vores målsætning om at levere yderst pålidelige elektroniske nøgle- og opbevaringssystemer til vores kunder.

Hardwaren og softwaren til de elektroniske nøglehåndterings- og opbevaringssystemer er udviklet i vores egen virksomhed, hvilket sikrer at vi kan opfylde kundernes specifikke behov, og tilbyde fuld fleksibilitet.

Vi yder 2 års garanti på vores produkter.

FIND OS PÅ FACEBOOK

Anvendelsesområder

  • Kommunal og privat hjemmepleje
  • Hospitaler, Facility Management
  • Folkeskoler, privatskoler mv.
  • Universiteter, kollegier
  • Ejendomsmæglere
  • Ejendomsadministration/service
  • Virksomhedsbygninger
  • Hoteller, vandrerhjem, feriesteder mv.
  • Konferencecentre
  • Statslige institutioner
  • Autoforhandlere
  • Biludlejning, leasing, flådestyring
  • Forsvaret
  • Sikkerhedsfirmaer
  • Banker

- og mange andre steder hvor der også er mange nøgler mv. der udlånes, og som man ønsker håndteret sikkert og med minimalt forbrug af tid, og med komplet overblik...

Video:

Brand- og skudsikker værdiboks/ "pengeskab" med indbygget nøglehåndteringssystem. Systemet er modulært, så opsætningen af nøglehåndtering og opbevaring af genstande kan tilpasses. Værdiboksen kan bestilles med et gennemsigtigt skudsikkert glas, eller som massivt/lukket design.

Se mere

Modulært design

Nøglekabinet-løsningen kan udvides med:

  • Flere kabinetter á 50 el. 100 nøgler
  • 10-nøglers moduler
  • Multi-kortlæser
  • Fingeraftryklæser
  • Ansigtsgenkendelse
  • AlcoTest
  • Boks- og nøglemoduler kan kombineres i samme løsning

Den indbyggede industri og touchscreen PC er standard.
Udvid nøglekapaciteten ved at forbinde flere kabinetter i ét netværk.

Fjern-administration

Ved brug af web-interfacet, kan man styre systemet fra en PC på kontoret via det lokale netværk, så man ikke nødvendigvis behøver at sidde lige i nærheden af nøgleskabet.
Integrér jeres kabinetter med adgangskontrollen og HR systemer.

Ved at bruge denne hjemmeside, accepterer du brugen af cookies. Mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk