Automatiseret, elektronisk håndtering, administration og opbevaring af nøgler og værdigenstande i kabinetter, bokse, skabe, lockers

AUTOMATISEREDE NØGLE- OG OPBEVARINGSLØSNINGER I HØJESTE KVALITET

Hurtigt overblik: hvorfor en løsning fra LoxTop?

HVORFOR ELEKTRONISK NØGLESTYRING

■ Nøgler bør altid opbevares på et sikkert sted, og kun bruges af autoriserede brugere

■ Få fuld kontrol over nøgler og brugere af løsningen

■ Al brug af nøgler og andre værdigenstande ved skabet registreres

■ Se nemt nøglebeholdning

■ Up-to-date information om nøglerne

HVAD GØR ET INTELLIGENT NØGLESYSTEM

■ Du ved altid nøjagtigt hvem der bruger nøglerne

■ Definér nemt rettigheder for brugere, tilføj/fjern brugere, kort og nøgler

■ Brugere kan kun med tilladelse få adgang til nøgler

■ Man kan se rapporter og logs

■ Sikker opbevaring af nøgler og værdigenstande

■ Central administration af nøgler på flere lokationer

■ Midlertidige adgange

LØSNINGEN

■ Administreret adgangskontrolsystem til nøgler og værdigenstande

■ LED nøglepositioner gør det nemmere at se nøgle

■ Adgang via en brugervenlig touch PIN-pad og kortlæser

■ Returnér en nøgle til en vilkårlig ledig nøgleplads, og systemet registrerer automatisk den nye position

ADMINISTRÈR GENSTANDE/ ENHEDER

■ Få adgang til både nøgler, og andre værdigenstande

■ Du kan opbevare mange slags værdigenstande i boksene, f.eks: værktøj, mobiltelefoner, tablets, id-kort, dokumenter osv.

■ Brug dit kort og kode for at få adgang til både nøgler og andre værdigenstande.

SIKKERHED

■ Minimér antallet af nøgler i omløb, da man nu nemt kan deles om et færre antal nøgler

■ Du ved altid hvem der fjernede nøglen, og hvornår den blev taget eller returneret

■ Definér individuelt adgangsrettigheder til brugere

■ Overvåg hvor ofte skabet er tilgået, og af hvem

■ Mulighed for advarsler i tilfælde af manglende returnering af nøgler, eller forsinkede nøgler

■ Sikker opbevaring i stålskabe eller pengeskabe

■ Nøglerne er sikret via forsegling til RFID-tags

■ Adgang til nøgler med PIN-kode og/eller adgangskort, og mulighed for fingeraftryklæsning eller ansigtsgenkendelse

FORDELE

■ Real-time transaktioner

■ Styr adgang til kabinetter, og til alle nøgler og bokse

■ Praktisk tilgængelighed/ad- gang

■ Kombinér nøglepositioner og værdibokse i ét system

■ Kapaciteten i kabinetterne kan forøges i takt med virksom- hedens behov

■ Ansvarlighed og ansvar: rapportering af bruger- og nøgleaktivitet

■ På kabinettets skærm vises hvilke nøgler der er inde, og hvem der har lånt nøgle(r).

■ Adgang og transaktioner er fuldt overvåget

■ Reducering af omkostninger pga. færre mistede nøgler fører til højere sikkerhed

■ Forbedrer effektiviteten

ELEMENTER & FUNKTIONER

 
Flersprogs-interface: Mulighed for at bruger selv kan vælge sproget på skærmens brugerflade: dansk, engelsk, tysk, svensk, mv.

Administrér nemt kabinettet via den indbygget PC med touchskærm 

Genkendelse / identifikation af genstande i bokse via RFID-teknologi

RFID-kortlæser: Spar omkostninger og brug nuværende medarbejderes ID-kort

Mulighed for integreret biometrisk fingeraftryklæser

Alarm-integration: Alarm i tilfælde af nedbrud

E-mail-advarsler i tilfælde af vigtige hændelser

Voice feedback: Lyd-notifikationer som respons på brugerens handlinger på skabet

RFID kontaktløs teknologi: For holdbarhed og lang levetid

Udvideligt & modulært system for efterkommelse af fremtidige behov

Sensor til måling af vægt: For at sikre at samme genstand returneres, eller til overvågning af brug af væsker/stoffer

AlcoTest: For at sikre ansvarlig betjening af udstyr og køretøjer

Opbevaring af nøgler i bokse: Store nøglebundter kan opbevares ekstra sikkert i bokse

Mulighed for USB-ladere i skabene: Hold de opbevarede enheder fuldt opladet og klar til brug

Ansigtsgenkendelse: Hvis der ønskes endnu højere sikkerhedsniveau ved adgang

WEB- og USB-forbindelse: Administrér systemet eksternt og sikkerhedskopier databasen

Eksterne mini-bokse: Opbevaring af mindre genstande i eksterne rum/bokse

Anvendelsesområder

  • Kommunal og privat hjemmepleje
  • Hospitaler, Facility Management
  • Folkeskoler, privatskoler mv.
  • Universiteter, kollegier
  • Ejendomsmæglere
  • Ejendomsadministration/service
  • Virksomhedsbygninger
  • Hoteller, vandrerhjem, feriesteder mv.
  • Konferencecentre
  • Statslige institutioner
  • Autoforhandlere
  • Biludlejning, leasing, flådestyring
  • Forsvaret
  • Sikkerhedsfirmaer
  • Banker

- og mange andre steder hvor der også er mange nøgler mv. der udlånes, og som man ønsker håndteret sikkert og med minimalt forbrug af tid, og med komplet overblik...

Video:

Brand- og skudsikker værdiboks/ "pengeskab" med indbygget nøglehåndteringssystem. Systemet er modulært, så opsætningen af nøglehåndtering og opbevaring af genstande kan tilpasses. Værdiboksen kan bestilles med et gennemsigtigt skudsikkert glas, eller som massivt/lukket design.

Se mere

Modulært design

Nøglekabinet-løsningen kan udvides med:

  • Flere kabinetter á 50 el. 100 nøgler
  • 10-nøglers moduler
  • Multi-kortlæser
  • Fingeraftryklæser
  • Ansigtsgenkendelse
  • AlcoTest
  • Boks- og nøglemoduler kan kombineres i samme løsning

Den indbyggede industri og touchscreen PC er standard.
Udvid nøglekapaciteten ved at forbinde flere kabinetter i ét netværk.

Fjern-administration

Ved brug af web-interfacet, kan man styre systemet fra en PC på kontoret via det lokale netværk, så man ikke nødvendigvis behøver at sidde lige i nærheden af nøgleskabet.
Integrér jeres kabinetter med adgangskontrollen og HR systemer.

Ved at bruge denne hjemmeside, accepterer du brugen af cookies. Mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk