- Grafisk styreprogram
- Indbygget dual core computer
- Indbygget touch screen LCD monitor
- Indbygget proximity kortlæser
- TCP/IP ethernet protocol
- SSD system drive
- Backup hukommelse
- Modulært design
- Konstrueret i stål
- Fjern/online styring
- Integration med andre systemer
Nøglehåndteringssystemet eller opbevaringsboksene er egnet til at spore nøglebevægelser, styre og logge nøgler til køretøjer, kontorer, banker, offentlige institutioner, hoteller, hospitaler mv.
Nøglehåndteringssystemet kan være som standard eller i en tilpasset udgave hvis det er nødvendigt. Hvis der er behov for et tilpasset system, kan der efter behov oprettes intelligente opbevaringsbokse til dine værdigenstande sammen med nøglemodulerne.
Det modulære design på nøglekabinetterne og opbevaringsboksene giver mulighed for et specialbygget og variabelt system.
Nøgleopbevaringskabinettet, og det intelligente opbevaringsbokssystem logger og sporer enhver nøglebevægelse (nøgleafhentning, nøglering, døråbning / lukning).
Med nøgleopbevaringssystemet kan du give tilladelser til brugere, administrere bookinger, nøgleoptagelser og vælge mellem flere andre tilpassede muligheder.
Nøgleopbevaringsskabene kan integreres i virksomheders ERP- og adgangskontrolsystemer.
Udover standardopsætningen tilbyder vi også tilpassede moduler. Du kan bestille nøgleadministrationssystemer installeret i brandsikre pengeskabe.
Den grafiske del af softwaren til IQ-nøglehåndterings- og opbevaringssystem (dét brugerne kan se på touch-skærmen) er brugervenligt udført, hvilket sikrer dem en nem og tidssparende opgave når der skal hentes eller afleveres nøgler, eller når systemet skal administreres.
Udforming af den gennemtænkte nøglestyringssoftware gør administrative handlinger ved skabet intuitive, nemme og hurtige at udføre, selv for almindelige bruger uden teknisk snilde.
Administratorens række af unikke, brugerdefinerede konfigurationsindstillinger, sikrer at systemet opfylder de specielle og unikke krav og forventninger som de fleste brugere typisk har.
Alle tilgængelige konfigurérbare services i nøgleadministrationssystemet kan tilgås og modificeres af administrator via touch-skærmen. For systemadministratoren er det envidere mulighed at fjernovervåge og konfigurere systemet via en webbrowser.
Nøglemodulerne er også udstyret med en nødknap. Du kan afhente dine nøgler i nødstilfælde ved at trykke på denne knap, men det virker kun, hvis nødnøglen er isat og herefter slået funktionen til.
Adgangen til computermodulet er også beskyttet af en ekstra nøgle.
I nødstilfælde kan eksterne systemer (som f.eks. brandalarm) give signal til kabinettet gennem indgående porte.
I tilfælde af strømafbrydelse vil det interne backupbatteri tage over og yde nødvendig strøm til drift af skab.
Til vores nøglestyringsprodukter bruger vi de mest avancerede, højtudviklede og pålidelige mikro-elektroniske enheder og højteknologiske udstyr.
Skabene er konstrueret i robust stål, med pulverlakeret overflade.
Nøglerne er sikret med låse og RFID tags. Som standard opnås der adgang til nøgler med PIN kode og/eller kort.
Brug dine intelligente nøglekabinetter som standalone, eller lad dem kommunikere med hinanden på et lokalt netværk. Alle kabinetter har en indbygget computer (med Windows 10) med Ethernet netværk interface. Administrér dine kabinetter fra en vilkårlig computer med adgang til det lokale netværk.
Værdiskabe, standardmodeller
Nøglekabinetter indbygget i værdibokse/pengeskabe:
IQ 160
160-nøglers Key Management System med RFID teknologi, og kapacitet fra 10 - 160 RFID nøglepladser og nøgler
IQ 40
40-nøglers Key Management System med RFID teknologi, og kapacitet fra 10 - 40 RFID nøglepladser og nøgler.
IQ 400
400-nøglers Key Management System med RFID teknologi, og kapacitet fra 10 - 400 RFID nøglepladser og nøgler.