Automatiseret, elektronisk håndtering, administration og opbevaring af nøgler og værdigenstande i kabinetter, bokse, skabe, lockers

AUTOMATISEREDE NØGLE- OG OPBEVARINGSLØSNINGER I HØJESTE KVALITET

Sådan opbygges og udvides løsningen i moduler/sektioner

 

IQ100 væg-monteret nøglekabinet, hvidt m. låge i højre side
IQ100 væg-monteret nøglekabinet, hvidt m. låge i højre side

Med et LoxTop IQ Cabinet system er du altid fremtidssikret.

Løsningen kan til hver en tid udvides med flere nøglepladser/sektioner, eller kabinetter i forskellige størrelser (50/100-nøglers) til brug for nøgler, mobiltelefoner, iPads – og også med opladere indbygget, samt en eller flere tjek-ind/ud terminaler/styresystemer.

I skabene kan der også indbygges RFID-registrering, eller vægte.

Af logistiske årsager (for ikke at skabe kø ved terminal/skærm), har man fra producentens side valgt at ét styresystem/computer/skærm maksimalt skal håndtere 400 nøgler i alt.

Har man et behov der overstiger 400 nøgler, tilføje man bare en terminal/styresystem/skærm, således at man har to terminaler i alt at kunne betjene løsningen med – samtidigt.

 

Sammensætning af kabinetter/nøglesektioner efter behov:


Som udgangspunkt, og efter behov, starter man med at sammensætte sit løsning med enten et 50-nøglers, eller som på billedet ovenfor, et 100-nøglers kabinet.

Kabinet med plads til maks. 50 nøgler:
Ét 50 nøglers kabinet med minimum én sektion á 10 nøgler, og maksimum 5 sektioner/rækker á 10 nøgler, dvs. op til 50 nøgler i alt.

eller:

Kabinet med plads til maks. 100 nøgler:
Ét 100 nøglers kabinet med minimum én sektion á 10 nøgler, og maksimum 10 sektioner/rækker á 10 nøgler, dvs. op til 100 nøgler i alt.

Hvis man til at starte med ikke ønsker kabinettet fyldt ud med maks. antal nøglepladser, så er det laveste antal nøglepladser der kan leveres i ét kabinet; én sektion med plads til 10 nøgler.

Dette antal kan efterfølgende efter behov udbygges med flere nøgle-sektioner, til man når maksimum for det pågældende kabinet  som er 5 el. 10 sektioner / 50 el. 100 nøgler, afhængigt af hvilken kabinet størrelse man har valgt (50 eller 100-nøglers).

Herefter kan man tilføje ekstra kabinetter og sektioner efter behov, til man når førnævnte maksimum på 400 nøgler, hvorefter man skal tilføje en ny terminal pr. 400 nøgler.

Note: Hvis det ønskes, er det selvfølgeligt muligt at kombinere 50-nøglers kabinetter med 100-nøglers kabinetter.

Note: Det er muligt at erstatte nøglesektioner med mindre bokse der følger skabets dybde, og en bredde der svarer til en halv nøglesektion, dvs. der kan sidde to bokse for hver 10-nøglers sektion.

Her ses en række forskellige løsninger hos kunder:

 

Anvendelsesområder

  • Kommunal og privat hjemmepleje
  • Hospitaler, Facility Management
  • Folkeskoler, privatskoler mv.
  • Universiteter, kollegier
  • Ejendomsmæglere
  • Ejendomsadministration/service
  • Virksomhedsbygninger
  • Hoteller, vandrerhjem, feriesteder mv.
  • Konferencecentre
  • Statslige institutioner
  • Autoforhandlere
  • Biludlejning, leasing, flådestyring
  • Forsvaret
  • Sikkerhedsfirmaer
  • Banker

- og mange andre steder hvor der også er mange nøgler mv. der udlånes, og som man ønsker håndteret sikkert og med minimalt forbrug af tid, og med komplet overblik...

Video:

Brand- og skudsikker værdiboks/ "pengeskab" med indbygget nøglehåndteringssystem. Systemet er modulært, så opsætningen af nøglehåndtering og opbevaring af genstande kan tilpasses. Værdiboksen kan bestilles med et gennemsigtigt skudsikkert glas, eller som massivt/lukket design.

Se mere

Modulært design

Nøglekabinet-løsningen kan udvides med:

  • Flere kabinetter á 50 el. 100 nøgler
  • 10-nøglers moduler
  • Multi-kortlæser
  • Fingeraftryklæser
  • Ansigtsgenkendelse
  • AlcoTest
  • Boks- og nøglemoduler kan kombineres i samme løsning

Den indbyggede industri og touchscreen PC er standard.
Udvid nøglekapaciteten ved at forbinde flere kabinetter i ét netværk.

Fjern-administration

Ved brug af web-interfacet, kan man styre systemet fra en PC på kontoret via det lokale netværk, så man ikke nødvendigvis behøver at sidde lige i nærheden af nøgleskabet.
Integrér jeres kabinetter med adgangskontrollen og HR systemer.

Ved at bruge denne hjemmeside, accepterer du brugen af cookies. Mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk