Automatiseret, elektronisk håndtering, administration og opbevaring af nøgler og værdigenstande i kabinetter, bokse, skabe, lockers

AUTOMATISEREDE NØGLE- OG OPBEVARINGSLØSNINGER I HØJESTE KVALITET

LoxTop – elektroniske nøgle- og opbevaringssystemer

 

“Ved du hvem der tog hvilke nøgler, og hvornår?”

Hvorfor er nøglehåndtering nødvendig?
  • Nøgler bør altid opbevares på et sikkert sted og kun bruges af autoriseerde brugere
  • Fuld kontrol over nøgler og brugere
  • Registrering af brugen af nøgler
  • Overblik over nøglebeholdning
  • Up-to-date information om nøglerne
Hvad kan et intelligent nøglestyringssystem gøre for dig?
  • Du ved nøjagtigt hvem der bruger nøglerne
  • Definér nemt rettigheder for brugere, tilføj/fjern brugere, kort og nøgler
  • Brugere kan kun med tilladelse få adgang til nøgler
  • Se rapporter og logs
  • Sikker opbevaring
  • Administrer nøgler i flere bygninger fra et centralt kontor
Fordele med LoxTop
  • Real-time transaktioner
  • Styr adgang til kabinetter, og til alle nøgler og bokse
  • Praktisk tilgængelighed/adgang
  • Kombinér nøglepositioner og værdibokse i ét og samme system
  • Kapaciteten i kabinetterne kan forøges i takt med virksomhedens behov
  • Ansvarlighed og ansvar - rapportering af bruger og nøgleaktivitet
  • På kabinettets skærm vises hvilke nøgler der er inde, og hvem har nøglen hvis den er udlånt
  • Adgang og transaktionerer fuldt overvåget
  • Hjælper med at reducere omkostningerne, samt færre mistede nøgler fører til højere sikkerhed
  • Forbedrer effektiviteten
Administrér flere slags værdigenstande
  • Få ikke kun adgang til nøgler, men også div. andre værdigenstande.
  • Du kan opbevare mange slags værdigenstande i boksene, f.eks. mobiltelefoner, tablets, id-kort, dokumenter, tasker, værktøj osv. - kun fantasien sætter grænsen.
  • Brug kort og/eller kode for at få adgang til både nøgler og værdigenstande.
Om løsningen
  • Administreret adgangskontrolsystem til nøgler og værdigenstande
  • Lysende nøglepositioner gør det nemmere at se de nøgler man må fjerne
  • Adgang via en brugervenlig touch PIN-pad og kortlæser
  • Returnér en nøgle til en vilkårlig ledig nøgleplads, og systemet registrerer automatisk den nye position
Sikkerhed
  • Du ved altid hvem der fjernede nøglen, og hvornår den blev taget eller returneret
  • Definér individuelt adgangsrettigheder til brugere
  • Overvåg hvor ofte skabet er tilgået, og af hvem
  • Mulighed for advarsler i tilfælde af manglende returnering af nøgler, eller forsinkede nøgler
  • Sikker opbevaring i stålskabe eller pengeskabe
  • Nøglerne er sikret via forsegling til RFID-tags
  • Adgang til nøgler med PIN-kode og/eller kort

 

System-elementer & funktioner

Indbygget PC med touchskærm

- Administrér nemt kabinettet

RFID kortlæser

- Spar omkostninger og brug dine nuværende medarbejder ID-kort

Fingeraftrykslæser

- Integreret biometrisk modul

Alarm-integration

- Alarm i tilfælde af nedbrud

E-MAIL advarsel

- E-mail-advarsler i tilfælde af vigtige begivenheder

RFID kontaktløs teknologi

- For holdbarhed/lang levetid

Udvideligt & modulært system

- Til dine fremtidige behov

Sensor til måling af vægt

- For at sikre at samme vare returneres, eller til overvågning af brug af væsker/stoffer

AlcoTest

- For sikker og ansvarlig drift af udstyr

Opbevaring af nøgler i skabe

- Store nøglebundt kan opbevares ekstra sikkert i boksen

USB ladere i skabene

- Hold de opbevarede enheder fuldt opladet og klar til brug

Ansigtsgenkendelse

- Højt sikkerhedsniveau for adgang

WEB- og USB-forbindelse

- Administrér systemet eksternt og sikkerhedskopier databasen

Multi-sprog interface

- Engelsk, tysk, polsk, svensk mv. - kan udvides til dansk

Anvendelsesområder

  • Kommunal og privat hjemmepleje
  • Hospitaler, Facility Management
  • Folkeskoler, privatskoler mv.
  • Universiteter, kollegier
  • Ejendomsmæglere
  • Ejendomsadministration/service
  • Virksomhedsbygninger
  • Hoteller, vandrerhjem, feriesteder mv.
  • Konferencecentre
  • Statslige institutioner
  • Autoforhandlere
  • Biludlejning, leasing, flådestyring
  • Forsvaret
  • Sikkerhedsfirmaer
  • Banker

- og mange andre steder hvor der også er mange nøgler mv. der udlånes, og som man ønsker håndteret sikkert og med minimalt forbrug af tid, og med komplet overblik...

Video:

Brand- og skudsikker værdiboks/ "pengeskab" med indbygget nøglehåndteringssystem. Systemet er modulært, så opsætningen af nøglehåndtering og opbevaring af genstande kan tilpasses. Værdiboksen kan bestilles med et gennemsigtigt skudsikkert glas, eller som massivt/lukket design.

Se mere

Modulært design

Nøglekabinet-løsningen kan udvides med:

  • Flere kabinetter á 50 el. 100 nøgler
  • 10-nøglers moduler
  • Multi-kortlæser
  • Fingeraftryklæser
  • Ansigtsgenkendelse
  • AlcoTest
  • Boks- og nøglemoduler kan kombineres i samme løsning

Den indbyggede industri og touchscreen PC er standard.
Udvid nøglekapaciteten ved at forbinde flere kabinetter i ét netværk.

Fjern-administration

Ved brug af web-interfacet, kan man styre systemet fra en PC på kontoret via det lokale netværk, så man ikke nødvendigvis behøver at sidde lige i nærheden af nøgleskabet.
Integrér jeres kabinetter med adgangskontrollen og HR systemer.

Ved at bruge denne hjemmeside, accepterer du brugen af cookies. Mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk